Magyar Szolgáltatások

Ez a blog összegyűjti magyarország szolgáltatásait és megmutatja hogy hova ne menjünk! Ha te is jártál már így várom leveled a buzsikerika@freemail.hu-ra

A Laptoptöltő

2009.12.12. 22:01 :: ilyen nincs

Békésen ,,szörvöztem” az interneten mikor egy nagyot durrant a töltő és elment az áram. Az áram visszajött de a laptoptöltőm tönkrement. Elmentem a Vision Computer szervízbe a Pozsonyi út 41-be. 15.000 forintot fizettem a töltőért a számlán viszon csak 12.000 forint szerepelt és se aláírás se pecsét csak egy nyomtatott lap, de nem érdekelt csak gépezni akartam.  Otthon észrevettem hogy a fél töltő hiányzik. Visszamentem amit megláttam.  Végülis kaptam egy újat kaptam és egy jó számlát. Hazamentem bedugtam és 1 másodpercig jó volt 1-ig nem felrobbantam olyan idegesen mentem vissza és követeltem a pénzem. Itthon észrevettem hogy a régi töltöm 20V-os ez csak 19V-os de erre az mondták hogy nem számít. Rám akartak sózni még egy töltőt de mondtam hogy nem kell. Mondták hogy ha veszek egy ,,utángyártottat” akkor tönkreteszi  a laptopom. Be akarták azt is mesélni hogy a laptop a rossz és hozzam be. Nem akartam mivel garanciális, de mondták hogy márkaszervíz. Visszakaptam a pénzem és vettem egy ,,utángyártottat” 11.000 forintért nyolc laptophoz jó és állítható feszültségű 19V-ra raktam és nem volt jó. Azt hittem a laptop a rossz. A végén felcsavartam 20V-re és tökéletes a laptop. Én 8. osztályos vagyok és rájöttem a hibára és ők a ,,szakemberek”. Ez nekem 6 buszjegybe és 4 órába került.

Köszönöm hogy elolvastad remélem tanulsz belőle!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarszolgaltatasok.blog.hu/api/trackback/id/tr721593233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Néger. 2010.02.08. 21:38:09

Szia! Legközlebb vegyél egy ilyen laptop töltőt. :)
aeco.hu/zold-konnektor-es-laptop-tolto/
süti beállítások módosítása